Pamela Anderson, släng dig i väggen!

När jag va gravid hade jag svårt att hitta kläder som passade och nu när jag är förlöst har jag svårt att hitta kläder som är praktiska när man ammar. Varför är utbudet så dåligt för oss som ammar? Det lilla som finns är dessutom trist!

Är det någon som kan tipsa om butiker som säljer amningslinnen/toppar/tröjor? Jag testade H&M´s igår med dom kan jag inte ha, för tighta över bysten. Under graviditeten så svällde inte brösten något märkbart men nu... kabooom!


Kommentarer
Postat av: Linda

Om du har tublinnen, så är de superbra att ha till kofta eller under en tröja, bara att slänga fram patten, utan att behöva visa hela magen :)

2011-01-19 @ 12:34:49
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: emilie b

köpte ammningsbhar på lindex i storlek d och e! amningskläder bruka finnas fina nya på tradera

2011-01-19 @ 18:26:12
Postat av: Mia BF- Mars 2011

Ha ha....inte dåligt att kunna jämföra sig med Pamela.. mindre kul när inget passar. Men det kan ju vara kul att ha "riktiga bomber" för en gång skull! :)

2011-01-21 @ 14:25:57
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0