Söndag kväll.

Hej på er! Hur har eran dag varit?
Här hemma har vi tagit det lugnt idag. Vi har ätit hemlagad thaimat och nyss mölade vi i oss fruktsallad med smarrig vaniljsås. Om magen inte va på gränsen till att spricka innan jag mölade i mig allt gott så är den garanterat det nu - proppmätt!



Ligger just nu på soffan och slötittar på tv. Funderar på att hyra en film faktiskt. Någon som kan tipsa om någon bra film? Antingen drama eller komedi. Jag gillar rysare men det gör inte Viktor.

Har haft en molande mensvärk till och från hela dagen som sätter sig i svanken, magen och även ner i ljumskarna. Ett tag va dom så kraftiga att jag kände mig illamående. Just nu har lillen hicka men för övrigt är det lugnt i magen. Första gissningen på pyrets ankomst är den 8/1 så snart är det dags att börja stryka datum. Någon som tror att han kommer tidigare än så?

Ha en fortsatt mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0