Vart är knappen man trycker på för att starta förlossningen?

Nej det verkar inte bli något coolt personnummer för pyret... OM han inte har jäkligt bråttom ut! Heja pyret, du har knappt sex timmar på dig!

Jag är så trött och har noll ork, känner mig sladdrig som en spagetti i kroppen. Har tagit det mestadels lugnt under dagen, drog en repa med dammsugaren och laddade en maskin med tvätt tidigare idag men mycket mer än så har det inte blivit gjort här hemma. Powernapade två timmar faktiskt.

Fick en gnutta energi för en stund sen så nu sitter jag med en toning i skallen och hoppas på ett bra resultat = inget rött oranget hår! Längtar till mars, då ska jag succesivt bli blond igen.



WOW! Kan jag se så pigg och fräsch ut?!
Den tjejen vill jag gärna se i spegeln igen.

Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - gravid v.39 ♥

Ja, den knappen undrar jag också vart den sitter :D Hojta om du hittar den haha!

2011-01-11 @ 21:37:55
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Malin Olsson

Den färgen är så fin å passar dig jätte fint :-)

2011-01-12 @ 11:57:52
Postat av: Mia BF- Mars 2011

Superfräsch!! :)

2011-01-13 @ 13:40:25
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0