F*ck you mama!

Dagen hitintills har varit stillsam, inga större utsvävningar. En promenad blev det i alla fall i solskenet på förmiddagen men sen kom det en störtskur och åska så då gick vi in. Nu är det sol igen.

Viggo har börjat med så mycket nya grimaser och ljud de senaste dagarna. Jag brister ut i ett gapskratt varje gång och då blir Viggo mer trissad på att toka sig och även han börjar skratta, tok unge! Jag ska försöka fånga det på film.

Dagligen knäpper jag kort på Viggo. Jag tror minsann att lill V har tröttnat på mig och kameran, titta på bilden längst ned  :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej vännen.. underbart att du knäpper mycket bilder! det kommer du bara vara glad över när han blir äldre tror jag, hur dryg han än tycker du är idag ;)



Vi kanske kan ses något nästa vecka? vi får höras.. Kraaam och hälsa din V:n =)

2011-07-27 @ 10:32:39
URL: http://fysisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0