Första restaurang besöket.

Idag (fredag) har Viggo varit på en "lite finare" restaurang för första gången. Det gick jätte bra, lill V skötte sig exemplariskt och var så snäll och glad! Och nyfiken! Att sitta i en egen stol och spana på allt som händer runt omkring, käka majskrokar och dricka pärondryck är inte så tokigt tycker Viggo. Min efterrätt imponerade på Viggo och han fick faktiskt smaka liiite vaniljglass, mums!

Vill även passa på att tacka min svärfar för hjälpen med huset idag samt restaurangbesöket. Tack!




Dessvärre glömde jag systemkameran hemma så det vart mobilbilder, bättre än inga bilder alls.

Kommentarer
Postat av: frida

Ja de va ju typiskt! A jag hade sakerna liggande överallt kändes de som, så dessa var toppen. Men som sagt, ångrar att ja inte köpte två till, så hoppas de finns fler kvar imon, va inte så många kvar nämligen så va fler som hade tyckt om dom ;P



Aa får hoppas de!! =)

Ja såg dom i reklam bladet vi fick hem i veckan från dom:)

Å här i borås så stod dom iaf vid typ trädgårds grejerna :)

2011-07-09 @ 01:04:04
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: frida

Hahaha nee ;P Får väl se ifall ungarna tycker de e lika kul om några år! ;)

2011-07-09 @ 01:04:48
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0