Fredag.

Jag har hamnat i en svacka när det gäller bloggandet. Känner att jag inte har så mycket att dela med mig av just nu. Egentligen har jag ganska mycket jag vill skriva om när det handlar om känslor men jag vet inte hur mycket jag vill eller bör blotta mig själv här i bloggen?

Dom gånger jag kommer på någonting annat att skriva om så har jag inte tid eller tillgång till datorn. Det är ofta jag "skriver ett inlägg i huvudet". Tänk om man kunde blogga bara genom att tänka? Någon dag ska jag sätta mig ner i lugn och ro och knåpa ihop ett inlägg om Viggos utveckling, saker som sker just nu osv. Men det får bli en annan dag. 

Idag är jag extremt trött (trots sovmorgon till 9.45, underbara unge!) och stressad. Har lite ont i halsen också. Jag vill inte bli sjuk så jag hoppas att det ger med sig och inte blir värre! Jag tycker att Viggo verkar hängig också, trött och nyser mycket. Som ni märker har jag inte mycket vettigt att dela med mig av så jag avrundar för den här gången. Solong!

Bjuder på några bilder från de senaste dagarna:




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ni är så fina alla tre! :)



Kram!

2011-07-29 @ 18:11:52
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0