Kaotisk dag!

Vilken tabbe jag och Viktor gjorde igår... vi glömde att ta in vagnen från bilen. Vagnen ligger nu alltså i bagageluckan, i Älvsjö. Det här resulterade i kaos när Viggo skulle till att sova sin förmiddags lur.

Fyra timmar senare har jag en väldigt övertrött kille! Efter mycket gråt och tårar somnade Viggo helt utmattad på soffan. Jag är helt slut i skallen! Ett tag va jag nära att stuva in ungen och hunden i bilen för att åka och köpa en ny vagn.



Vagnen är det bästa Viggo vet. Han sover alltid i den på dagarna. Utan vagn blir det alltså problem! Dags att vänja honom att sova på andra platser än vagnen?

 


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Haha, förlåt att jag skrattar men att du var nära att köpa en ny vagn - då är det illa ;) Skönt när det finns ett säkert kort för att få honom att somna, men förstår att det blir jobbigt när man står där utan vagn.. Edvin nattar/lägger jag alltid genom att lägga mig nära, nära intill honom och hålla handen på hans kind/öra/öga och så skriker han, sparkar, vänder sig osv, men jag ligger bara helt lugnt och stilla (tyst!) och efter några minuter har han lugnat ner sig och efter ca 20 min vågar jag gå därifrån.. Kanske kan vara värt att prova (om du inte redan gjort det förstås)

2011-07-25 @ 22:01:02
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0