Måndag.

Vet inte om jag har någonting vettigt att skriva egentligen? Dagarna rullar på. Just nu är det fullt ös med husrenoveringen. Dräneringen av husgrunden fortsätter och idag ska trappen till övervåningen inomhus göras klar.

Jag är i en period då jag är jätte trött och orkeslös, magen krånglar och jag har svårt att ta upp näring. Blir stressad av allt som ska göras men som jag inte hinner eller orkar med. Önskar att jag kunde klona mig själv. Har även fått sömnstörningar igen. Jag har svårt att somna på kvällarna och när jag väl somnat så sover jag oroligt och drömmer intensivt.

Nåja, nog svamlat om detta. Som ni märker så har jag ingenting vettigt att dela med mig av för stunden. Återkommer senare under dagen med en uppdatering om lill V. Solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0