Mellis utomhus.



Kommentarer
Postat av: frida

Aha okej, får kolla på jysk i helgen då, lite närmare dit för mej än ikea :) Såg att dom hade på barnvagncentralen idag när ja va där, där kosta ett litet 90 kr, kanske e billigare på jysk?



Ja de e verkligen segt, tyvärr är de samma sak idag på jobbet. mhm =/

Jo de känns faktiskt bra.. okej att jag saknar han massa, men får både bild å ljudklipp på honom till mobilen hehe.. sen vet jag ju att han har de roligt :) Nu e han ju hos mormor, å nästa vecka till sin morfar :) Å sen v. 29-32 me sin pappa :)

Så de går nog ingen nöd på honom hihi, men de e alltid lika skönt att komma å hämta honom efter jobbet , de är de bästa på hela dagen ! :D hihi



Vilka härliga bilder !:D

Blev sjukt sugen på vattenmelon nu !!! haha

2011-07-07 @ 15:38:54
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 02:18:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0