Söndag.

Tjenixen!
Dagen vart väl inte riktigt som jag hade tänkt mig - humöret har varit visset och jag har sån värk i käkarna/huvudet, båda visdomständerna trycker på. Planen på att fortsätta måla plankorna gick ju käpp rätt åt... jag har inte målat en endaste planka! Nåja, det är som det är. Imorgon är det en ny vecka vilket innebär nya möjligheter och förhoppningsvis ett bättre humör.

Något positivt är att Viggo varit feberfri idag. Han har varit lite kinkig till och från och har haft svårt att komma till ro men som sagt, feberfri i alla fall. Och äntligen lyckades vi knäppa 6 månaders korten! Det inlägget kan ni se här.

Nu ska jag krypa ner i sängen och lämna den här veckan bakom mig. Morgondagen och kommande vecka ska bli bättre (positivt tänkande, intalar mig själv att det ska bli så)! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0