Tömd på energi.

Rubriken beskriver mig väldigt bra just nu. Magen krånglar konstant och jag får knappt någon näring. Konstant trött. Inte bara trött, jag är utmattad och orkeslös. Att byta blöja känns som ett monster projekt. Jag ska börja med näringsdrycker igen, hoppas på att det kan hjälpa en aning i alla fall.

Den 28:e har jag telefontid med en läkare som ska meddela mina provsvar från magundersökningen jag gjorde för några veckor sedan. Självklart vill jag inte ha något fel med magen men nu har jag ju faktiskt det så jag hoppas att provsvaren visar någonting så att läkarna vet vad dom kan göra för att hjälpa mig att må bättre. Jag måste få ordning på magen nu (helst nyss)!

Svammel som vanligt... Anledningen till att jag skriver om detta är för att få det dokumenterat så att jag kan se över hur jag mår och när det varit som mest krångel. Nu ska jag gå ut och fotografera huset. Nu är nämligen ena sidan på huset färdig målad. Jag ska visa er en bild lite senare. Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0