Vi gjorde det!

Japp, vi tog vårat pick och pack och åkte upp till lilla Storvik igår kväll.

07.00 imorse tyckte Viggo att det var dags att göra morgon. Strax därefter va det bus med mormor en stund innan hon åkte till jobbet. Nu ska vi gå ut på en promenad, måste ner till affären och köpa våtservetter och lite annat smått och gott. Vad som händer resten av dagen har jag inte en aning om än så länge, det återstår att se. Ha en bra dag! Solong.



Vädret varierade otroligt under bilfärden. Ena stunden sol och uppehåll, kort därefter öste regnet ner för att sen bli soligt och torrt igen...

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad tråkigt att hon är lite sotis, jag hoppas det blir bättre snart med vovven :/

2011-07-13 @ 09:48:52
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Äntligen får ja träffa Gosi igen :) Glädje

2011-07-13 @ 12:41:36
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Sv: Okej, jättefin var den iallafall :)



Det går jättebra men det känns fortfarande lite overkligt att han faktiskt är min och att han är här nu. Det tar nog ett tag att vänja sig :)

2011-07-13 @ 14:29:19
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Elin ♥ Mamma till My

Hoppas ni har det bra där ni är! :)

Jag gjorde också min fotobok via Fuji! :) Blir nog flera såna. Kul att ha som minne.

2011-07-13 @ 19:26:12
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0