Vilken dag!

Ja idag har det varit full ös hela dagen! Uppstigning 07.30 och sen dess har det rullat på. Vi har haft Viggos gammelmormor, gammelmorfar och moster på besök. Viggo fick massor med fina presenter (gammelmormor har shoppat loss i Ullared). Det är alltifrån ett Briotåg till oändligt mycket olika prylar med Barbapapa på! Tusen tack säger Viggo!

Jag fick nya underlakan och örngott i fina färger och härlig kvalité. Och så fick jag en present som jag uppskattar lite extra, som jag velat köpa en längre tid men inte kostat på mig. Vad det är får ni se en annan dag.

Just nu är jag sååå trött! Nattningen av Viggo vart lite omständigare än vanligt, inte Viggos fel dock. Efter ett svalkande bad fick Viggo en flaska med ersättning och skulle precis somna in när han helt oannonserat ger ifrån sig tre rejäla fontänspyor. Både jag och Viggo fick ta oss en dusch och sängen bäddas om, golvet torkas, tvättmaskinen laddas med nerspytt och ungen tröstas och nattas om på nytt. Nu sover han i alla fall så nu ska fröken Prim lägga sig på soffan och äta kladdkaka med jordgubbar och grädde. Solong!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hihih Förstår att det är poppis =)



Mina auktioner gick ut samma dag som jag skrev inlägget. Därför =)

2011-07-01 @ 22:35:51
URL: http://saratilling.se
Postat av: Elin - Mamma till My ♥

Kul med massa presenter! :) Älskar BRIO leksaker.

2011-07-02 @ 21:58:46
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0