Babbel om dagens planer och planer på att börja träna.

God förmiddag!
Idag är det molnigt och lite svalare ute. Rätt så skönt faktiskt.

Dagens planer är än så länge ganska få - prio ett är att ta tag i tvättberget som är i tvättstugan (hoppas på en regnfri dag så jag kan hänga ut tvätten). Ska även försöka få tag i en kiropraktor. Jag har konstant grym huvudvärk och ont i nacken, är öm i ryggen och får synbortfall lite titt som tätt. Har sen tidiga tonåren haft dessa besvär så det är inget nytt under solen så att säga men de senaste året har det varit lindrigare fram tills nu - lill V börjar bli tung och jag är på tok för klen! 

Jag måste börjar träna och stärka min kropp, så är det bara. Jag gillar inte att träna men att ha konstant ont är ju inte heller så roligt. Det där med träning, jag tror att problemet ligger i att jag inte hittat någon träning som jag tycker är rolig och passar mig. Att lyfta skrot är inte min grej! Jag får nog rådfråga Mickis :)




Ett tag va jag ju så duktig och tränade flitigt. Jag unnade mig själv en PT till och med!


Nu hör jag hur lill V börjar vakna till liv. Han har sovit 13 timmar! Dags för "morgon" mys med lillskiten. Solong!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag hade ALDRIG klarat mig utan min träning. Finns ju inget roligare hihihi

2011-06-08 @ 12:57:07
URL: http://saratilling.se
Postat av: Carolina - Olina

POLE DANCE! Det kommer passa, jag lovar!

2011-06-08 @ 19:06:01
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0