Gjuta i betong.

Gårdagen i ord:
Ledig sambo, familjemys, Ikea shopping, 30 års kalas, massage.

Vad är planerna för idag då? Jo jag ska gjuta i betong. Vad jag ska göra vet jag inte riktigt ännu, har dåligt med inspiration just nu tyvärr. Har inte lagt så mycket tid och energi på det heller om jag ska vara ärlig. Jag skulle vilja göra stora krukor eller en bänk men då går det åt så mycket betong. Idag är det mindre projekt som gäller.

Senare i eftermiddag ska jag försöka mig på en storstädning här hemma. Skulle verkligen behöva ta tag i mina kläder - rensa ur och göra snyggt i garderoberna. Nåja, jag tar dagen som den kommer. Jag är verkligen sämst på att planera! Eller nej, att planera är väl inga problem men att följa planen är desto svårare...



Viggo på Burger King häromdagen.

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Kommer du på bloggträffen den 27e? :)

2011-06-18 @ 21:35:55
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: frida

haha okej, men snoka de ska man göra, annars får man aldrig något veta ;)

men nörden som man e så googla man fram nåt annat ist :p Så ja fick mej en gratis bok ändå :p

http://landings.photobox.se/se_fotobok_erbjudande/

Gå in där så kan man få en oxå :D Jag beställde därifrån iaf å då betalar man oxå bara frakt :p

Men får nog gå å köpa den där tidningen så kan man ju få sej en till :p För den jag beställde nu blir en present till Noels pappa som fyller år nästa vecka :)

2011-06-19 @ 01:38:46
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0