Still alive!

Här har det varit stendött i några dagar. Jag har faktiskt mms bloggat några inlägg men det har inte publicerats. Tydligen är jag inte ensam om detta problem. Fy för blogg.se !

Vad har hänt dom här dagarna som varit utan uppdatering då? Tja, inte så mycket. Helgen har vi spenderat i Storvik. Vi har väl inte gjort något speciellt mer än att umgås med familjen, tagit det lugnt och njutit av det fina vädret! Nu är vi hemma i Uppsala igen och med oss hem fick vi syrran som ska stanna tills på onsdag.

Nej här blir det mest bara svammel, jag avrundar för den här gången och kommer igen med nya friska tag imorgon!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

logg.se strular för det mesta tycker jag

2011-06-07 @ 13:11:06
URL: http://saratilling.se
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

skönt att bara va med familjen å få ta det lite lugnt! :) Jag gör detsamma i Karlskoga just nu!

2011-06-07 @ 21:26:39
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0