Gävle.

Idag har vi varit på en dagstripp till Gävle - jag, Viggo och Sandra. Det var så skönt att komma hemifrån en stund! Mer sånt tack! Viggo sov knappt på hela dagen, åt dåligt och var otroligt klängig. Det är bara famnen som gäller... min stackars nacke strejkar!

Väl hemma i Uppsala igen så hade jag en övertrött kille. Jag tänkte att "nu får jag väl ett helsike när det är dags att lägga honom". Visst, det vart skrik och krokodiltårar men stackarn var så trött att han inte orkade kämpa emot speciellt länge. Klockan 20 somnade han i min famn.

Nu ska jag faktiskt, tro det eller ej, krypa ner i sängen. Jag har sån ruggig huvudvärk och känner mig sliten.

Avslutar dagen med att bjuda på två bilder - den numera obligatoriska "dagens-Viggo-sover-i-min-famn" bilden och en dagsfärsk bild på mig själv faktiskt (om någon reflekterar över glittrer i ansiktet så är det min färgade dagcreme som glittrar lite, ser dock överdrivet glittrigt ut på bilden, skyller på dålig mobilkamera). Jag brukar få kommentarer om att jag publicerar för få bilder på mig själv så varsågoda, håll till godo för man vet aldrig när det dyker upp en egobild igen ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en bra dag i Gävle som resulterade i vuxenpoäng för min del ;) hemligt men snart får vi göra en repris till annan ort, kan ju arbeta oss runt lite :)

2011-06-14 @ 11:27:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0