Han blir lik sin pappa.

För flera veckor sen köpte jag en jätte fin heldress på Lindex till Viggo i storlek 68. Den är jätte poppis så ingen kan ha missat den. Jag vela egentligen ha den i 62 så att han kan börja använda den direkt men den fanns såklart inte i mindre storlekar än 68, slutsålt.

Bara några dagar senare får vi besök av min kompis Marie och då fick Viggo just den dressen i storlek 62 i present. Mamma Caroline vart överlycklig! När han fick den va den för stor och pösig. Idag testade jag den på honom och gissa vad, den är lite för lång i armarna men nästan för kort i benen. Jag tror jag blir tokig! Han blir lik sin pappa och får långa ben.

Att köpa heldressar till Viggo är ingen idé, hädanefter blir det två delat för att kunna köpa olika storlekar på över och underdelen. Verkligen jätte trist för jag tycker så mycket om heldressar, det är praktiskt och fint!

Han har en jätte fin kabelstickad heldress från Kappahl i storlek 62 som jag köpte i september förra året (även den jätte poppis). Den har legat i hans byrå och väntat på att bli använd i snart 7 månader. Jag borde nog testa den på honom... och alla fina byxor han har i storlek 62.



Såhär tjusig är Viggo idag!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Den heldressen är så fin!

2011-03-25 @ 13:38:55
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Mickan

Och om Viggo inte kan ha den kabelstickade dressen från Kappahl och du funderar på att sälja den!? Vill jag gärna köpa den =).

2011-03-25 @ 14:03:57
Postat av: Nanna

Max kan inte ha såna för han har för lång överkropp, går inte knäppa i grenen :) hoppas allt e bra me er. Kram

2011-03-25 @ 14:05:07
URL: http://familjenhanson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv: Oh tack så mycket! :D

2011-03-25 @ 15:30:10
URL: http://angelicasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0