Hemklickat - tandblekning.

Jag har i flera år funderat på att bleka mina tänder men jag har inte haft lust att betala flera tusen för det. När vi va i Bangkok vela jag göra det men vi hann aldrig med det. Har även tänkt att åka på en weekend resa till Polen för att fixa till gaddarna men inte heller det har blivit av.

Jag har hört och läst mycket positivt om Dentaworks tandblekning. Har forskat lite i det och funderat några dagar, nu slog jag till och hoppas ju såklart på ett bra (och vitt) resultat! Är det någon av er läsare som testat?


Jag har beställt ett XL kit från Dentaworks.
"XL-paketet är vårt mest prisvärda paket och innehåller dubbelt så mycket blekningsgel och en extra tandskena. DentaWorks unika tandblekning med 22% Karbamid Peroxid tar effektivt bort gulhet, fläckar och missfärgningar och ger dig bländande vita tänder snabbt och enkelt. Du kan bleka antingen dagtid eller på natten medan du sover."


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-11 @ 00:52:49
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Tandblekning

Har inte testat just dentaworks tandblekning, du får posta resultatet senare!



Johanna

2011-03-14 @ 04:07:30
URL: http://www.tandblekninghemma.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0