Ett år sedan.

För ett år sedan fick jag ett pluss på graviditets stickan. Det kanske låter konstigt men jag kunde inte bli glad till 100% .

Inom mig fanns oron om att ännu ett missfall eller kanske till och med ytterligare ett utomkveds havandeskap skulle ske. Jag önskade med hela mitt hjärta att graviditeten skulle gå vägen den gången (liksom alla andra gånger såklart), borde det inte vara våran tur nu? Graviditeten fortlöpte men oron fanns kvar. Det kändes för bra för att vara sant. Inte förens gossen låg på mitt bröst kunde jag pusta ut, äntligen hade vi lyckats!



Här kan ni läsa lite om våran kamp för att lyckas plussa och dessutom få graviditeten att fortlöpa.


Kommentarer
Postat av: Linda

Har dock inte varit med om de du gått igenom,ja kan bara föreställa mig detta,Beklagar att du behövt gå igenom det.Du får se det ljusa i det hela du har en underbar liten kille idag :)



Däremot kunde jag inte heller känna mig 100% glad då ja fick äta medicin som kunde leda till diverse missbildningar och hjärtfel o de grämde mig under hela graviditeten påfrestande. men dock är det inte som i ditt fall



a just de angående gipsmagen så ska ja försöka ta en bra bild på den jättekulan :) fick en otroligt stor mage under grav..folk trodde man väntade trillingar :) men kameran gick sönder häromdagen så de blir att köpa en ny under veckan :)



Kram

2011-05-15 @ 20:12:15
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0