Fredag den 13:e.

Återigen är jag tillbaka i Storvik, den lilla dötrista hålan som kan driva mig till vansinne. Har i alla fall träffat Fia & CO en stund idag, välbehövligt och mycket trevligt! Jag är uppvuxen i Storvik och förut kände man igen nästan alla man mötte, numera känner jag knappt igen någon alls. Det verkar vara mesta dels pensionärer och pundare som bor här nu.

Jag funderar på vad jag ska hitta på ikväll? Jag vart bjuden på fest hemma hos Linda och den vill jag jätte gärna gå på men jag har varken barnvakt eller någon party outfit. Får hoppas att det blir flera fester i sommar! Istället så blir det en vända till Hofors där jag blir bjuden på grillat. Senare ikväll blir det väl att ta det lugnt som vanligt. Det kanske är lika bra det för jag har sån grym spänningshuvudvärk och känner mig irriterad och lätt retlig.

Nej nu ska jag stuva in ungen i bilen och ta en runda på byn och kolla efter något livstecken. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Tack gumman :) Ameah verkade ta vaccinationen med ro, ingen feber och det borde väl ha kommit vid det här laget?



Hoppas att din huvudvärk har släppt tills idag.

Kram från oss!

2011-05-14 @ 09:43:16
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Malin olsson

Jag tycker det bor mest barnfamiljer i storvik numer...

2011-05-16 @ 07:55:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0