Gårdagen.

Hej på er!
Hur va eran gårdag? Vi hade en lagomt fartfylld dag - shoppade lite i Gränby köpis, strosade på stan en stund för att titta på allt folk och ståhej, middag hos svärmor och senare på kvällen tände vi brasan på våran tomt (som är tradition sen 25 år tillbaka) och grillade med sällskap av Mickis och Nicklas.

Mickis hade med sig mat, färdigskuret och klart, bara att tillaga. Lyx! Hon hade bland annat gjort en grymt god rotfruktsblandning som rostades i ugnen och gissa om jag vart glad när det vart rester kvar? De ska jag snart sätta tänderna i! Tusen tack för en super trevlig kväll!

Min lillkille va extra stilig och tuff igår:


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack själv för en super trevlig kväll! hörde att ni ätit lite annorlunda idag =) bra!

Kraaam

2011-05-01 @ 20:27:18
URL: http://www.nojesmix/mikaelaeriksson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0