Jag lovar, det här är ingen hälsoblogg...

...även om bilden nedan kanske antyder det. Haha!


Det här åt jag till frukost - en skiva solrosbröd med kalkon och gurka, ett stekt ägg och en kiwi. Allt sköljdes ned med flera glas citron vatten. Mums!

Viggo gjorde mig sällskap vid bordet. Till en början var han mest intresserad av sin skallra men när jag började att äta fick han stooora ögon och studera mig noggrant. Han älskar det jag hatar - ljudet när man smaskar! Så för att roa ungen smaskade jag stort och ljudligt, tur att ingen annan än Viggo såg mig.


Viggo fick smaka på aprikos/päron puré och den dagliga dosen av d-droppar.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

GóViggo!!! :D Hoppas Melker snart blir lika intresserad av mat, han verkar vara mer intresserad av våran mat än sin gröt ;p Men det kommer väl snart, eller så kanske vi ska lägga gröten åt sidan några dagar och testa lite mat åt han istället, kanske han skulle gilla det bättre... Fast tror han itne kommit på hur man sväljer än, så han är väl lite seg bara ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0