Jumpsuit/onepiece overall från H&M.

Hej allesammans!
Idag är det en riktig borderline dag för mig, det började redan sent igår kväll. Humöret och stämningsläget pendlar snabbt upp och ned. Grubblar och funderar på både det och det andra. Känner ångesten bubblar under skinnet och jag får lite panik känsla. Varför jag mår såhär idag vet jag faktiskt inte. Jag hoppas att det blir bättre under dagen. Nog om det!

Jag har förresten glömt att berätta att jag fått tag i en jumpsuit/onepiece overall. Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag gärna vill ha en sån men dom är ju slut i webshopen. Gulliga Sara lyckades hitta en i min storlek i Stockholm, tusen tack! Nu är jag dock osäker på om jag ska lämna tillbaka den eller inte. Den är lite väl stor och pösig. I och för sig ska den ju inte sitta tight men lite mer passform och mindre häng skulle jag nog vilja ha för att känna mig bekväm i den. Och större kommer den nog att bli för jag har ju tänkt att gå ner några kilon och få en fastare kropp. Nåja, jag får helt enkelt suga på den karamellen!

Nu ska jag passa på att fixa och dona lite här hemma medans lill V sover. Solong!

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Ja men visst! Har man ingen trädgård får man vara glad för söderläge :)



Hoppas att du snart mår bättre gumman! Kramar från oss!

2011-05-03 @ 11:37:23
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Mickan

Hej hopp!



Jag tänkte bara höra vad ni fick göra på eran föräldrarutbl (om ni var på någon) jag är har en extrem fobi att prata inför främmande människor och i grupp så jag hoppas och ber att det är rätt smärtfritt på dessa träffar!?



2011-05-03 @ 11:43:00
URL: http://sirioleo.blogg.se/
Postat av: Malin olsson

sån vill ju jag å jossan ha men tyvärr va dom ju slut :-(

vilken storlek har du å färg?

2011-05-03 @ 11:54:28
Postat av: Caroline

Malin: Jag har en grå i xs. Men det är unisex storlekar så dom är stora i storleken tycker jag. Vilken färg och storlek vill ni ha? Jag kan kolla här i Uppsala om det finns, om du vill?

2011-05-03 @ 12:05:09
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag ska tuffa på mig och faktiskt gå dit. Känner att lyssna kan jag i varjefall göra ;).



"Gunnar" och namn är inte helt lätt. Vilmer har blivit en stor favorit. Annars är det Melker,Melvin,Elmer,Leo och Elliot som ligger bra till just nu.



Jag försökte med Oddvar, men det gick inge bra ;).



Det är verkligen jättesvårt med namn allra helst pojknamn.



=)

2011-05-03 @ 12:45:04
URL: http://sirioleo.blogg.se/
Postat av: frida

åhh avis jag blir!!

Blev så sur på hm när ja gick hem mitt paket idag me lite kläder i.. för jag köpte ju en sådan onepiece.. trodde jag.. på min spec som va me idag stod de "slutsåld" så den måste tagit slut precis när jag klicka hem den, för den va ju me från början.. typiskt! :p

2011-05-06 @ 01:56:08
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0