Ner på knä, som förr i tiden.

Idag har jag varit väldigt flitig här hemma måste jag säga, har hunnit med en hel del! Jag har bland annat städat på nedervåningen vilket va välbehövligt... 

Hallgolvet va så ingrott och skitigt att jag inte tyckte det vart rent nog när jag torkade det med vanliga golvmoppen så jag rotade fram en rotborste och ställde mig på alla fyra och öste på med såpa. Kände mig som en riktig bondmora, hahaha! Nacken gör katastrof ont men nu så är golvet så rent som det kan bli och det doftar citron såpa i hela huset, ljuvligt! 

Nu kan jag luta mig tillbaka med gott samvete.
Visst är det en härlig känsla? 




Note to Viktor: Aldrig mer en ljus fog på golvet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0