Potatis premiär!

Nu har jag rett ut alla frågetecken kring Viggo och hans matrutiner. Jag fick fritt fram att börja med potatis till lunch så idag hade Viggo sin potatis premiär. Viggo gillade det, liksom allt annat han hitintills har fått i munnen.

Han verkar än så länge vara matglad och inte ett dugg kräsen! Det har han då i alla fall inte ärvt av mig. Nu kör vi på med potatis en vecka framöver och sen byter vi till morot eller palsternacka. Åå det är så roligt att mata med någonting annat än flytande Nutramigen!


Tyvärr vart det inga bra bilder från när Viggo åt potatisen, alla bilder blev suddiga. Fotografen Viktor hade ingen bra dag idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Gravid i vecka 37

På den där bilden såg han ju riktigt nöjd ut iallafall. Känner igen det där med att det inte alltid blir så bra om sambon ska agera fotograf ^^

2011-05-24 @ 19:37:38
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Sandra - Gravid i vecka 37

Sv: Tack :) Jag tycker dock inte att den är så jättestor, fast när jag står och speglar mig så ser den mycket större ut än vad den känns.

Vi har inte tagit reda på könet, så det får bli en överraskning :)

2011-05-24 @ 21:18:47
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0