Shopping.

Idag har Viggo och jag strosat omkring i Gränby köpis tillsammans med Mervi och Rebecca. Rebecca är knappt tre månader äldre än Viggo men det syns inte, dom är nämligen lika stora! Viggo är en baddare och Rebecca en liten plutt. Däremot så märker man ju skillnad på deras utveckling, såklart.

Det vart lite nytt hem handlat, mest till lill V men även till mig. Jag köpte ett par "cykel byxor" till mig själv från Gina Tricot och en top från MQ. Viggo fick påfyllning av sommarkläder. Jag tycker det är svårt med storlekar. Just nu har Viggo 68 på det mesta (62 funkar men det är preciiis på gränsen till för litet). Och att det dessutom skiljer ganska mycket på vissa plagg från olika butiker gör ju inte saken lättare. Hur som helst, jag köpte allt i storlek 74, hoppas att det blir bra!

 
Översta bilden:
Sjömansdress från Lindex.
Randig dress från Åhléns.
Rutiga shorts från H&M.

Nedre bilden:
Body med krage från H&M.
Dress från Åhléns. (ser enormt stor ut!)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina kläder!! :D Shortsen har jag köpt till Viggo med, dock har han inte använt dom än eftersom det är så kallt nu, hoppas värmen kommer tillbaka snart!

Postat av: frida

åh den sjömans dressen från lindex å heldressen ifrån åhlens har jag oxå kollat på. Så fina ju!! Men tycker oxå de är lite svårt med storlekar just nu.. Noel har fortfarande 62 på allt och ibland kan man även trycka på han en body i 56 men de e precis, han e kort men tjock haha!!:P

Så tycker de e svårt å veta ifall ja ska köpa 68 eller 74 i heldressar.. helt plötsligt kanske han tar ett skutt på längden oxå, just nu är me mest jätte skutt på vikten haha!:p

Hur lång är Viggo ? :)

2011-05-18 @ 21:40:08
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0