Blondes have more fun!

Igår kväll ville jag inte lägga mig och sova, ville inte förstöra frisyren. Haha, det är väl ett bra betyg och ett tecken på att man är nöjd? La huvudet på kudden och försökte ligga stilla för att sabba så lite som möjligt, hårnålarna gjorde ont i skallen men jag pinade mig till sömns i alla fall. Vaknade efter några timmar av att det gjorde ont så jag vart mer eller mindre tvungen att ta ur nålarna.

Imorse när jag vaknade så var frisyren nästan densamma som när jag somnade, lucky me! Vanligast är väl att man borsta håret på morgonen men inte jag, nej nej, jag ruffsade till det i hårbotten och voila! frisyren var fixad.

Många säger ju att man som kvinna känner sig så vacker när man är gravid men det gjorde aldrig jag. Tiden som gravid minns jag som härlig på så vis att jag bar på ett barn och hade en fantastiskt fin mage men hemsk pga hur jag såg ut i övrigt. Mycket berodde på att jag i höstas klippte av mig mitt långa blonda hår och färgade den korta frisyren mörk. Men nu så är jag back on track - blond och har en frisyr som jag är nöjd med!

Visst är det knepigt att håret har sån stor betydelse för hur man mår? Eller är det bara jag som är knäpp?!


Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Du är jättefin i håret! :) Själv så färgade jag håret mörkt i början av min graviditet å gillar det jättemycket! Men jag ska erkänna att jag nu, när det börjar bli sommar, saknar att vara blond! :)

2011-05-27 @ 06:09:32
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0