Jävla Måns!

Ingenting har blivit som planerat de senaste dagarna - ingen solning, inget varmt bad, ingen träff med Marie. Men dagens händelse slår nog alla rekord. Egentligen borde jag inte bli förvånad med tanke på hur otursdrabbad jag är...

Vi har sen några veckor tillbaka planerat att gå på teater i Stockholm med Viktors mamma och syskon, idag var det dags. Viggo var med sin mormor i Storvik och vi for iväg till huvudstaden. Väl där så får vi veta att föreställningen är inställd - Måns Zelmerlöw är sjuk. Tror ni att jag blev nå less?

Nej, de senaste dagarna har varit skit tråkiga rent ut sagt och jag har lust att gå i ide! Men om jag ska se någonting positivt med dagen så var det ju trevligt att klä upp sig, inviga nya fina pjucksen, fixa håret och sminka sig!

Imorgon ska jag mysa med Viggo extra mycket, jag har ju en hel dag att ta igen. Och så ska jag svara på era kommentarer (jag har varken haft tid eller ork, hoppas att ni har överseende med det!).

Over and out. P.S Måns, du är en vekling som förstörde våran dag! D.S.


Kommentarer
Postat av: Siri

Neeej, vilken otur. Vet du vad det sjukaste är... min syrra jobbar på Göta Lejon och ringer mig igår på fm och berättar att hon måste panikextrajobba för att Måns är sjuk för första ggn sen de började spela. Så om du var inne i biljettkassan och pratade med en blond liten snäll tjej så var det min syrra! Bokade ni om? Säg till när ni ska dit nästa gång isf!!

Stor kram!

2011-11-06 @ 09:36:23
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/
Postat av: Tora & Viggo

men ååååh vad jävla förbannad jag hade blivit! Hade fan supit till det istället, dränka sorgerna när man ändå har barnvakt. ;) maha.



kramar från oss!

2011-11-06 @ 10:58:12
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0