Måndag.

Veckan startar med en extra ledig dag för Viktor. Skönt att förlänga helgen och vara tillsammans alla tre. Både jag och Viktor har huvudvärk idag. Jag tror att det kan bero på att vi slarvat med matintaget de senaste dagarna + för få timmars sömn. Vi måste bli bättre på att lägga oss i tid! Men jag lär då säga att min bettskena gör susen! Jag är inte alls lika spänd i käkarna längre och det är lättare att undvika att bita ihop så hårt som jag vanligtvis gör. Och jag sover mycket bättre och vaknar avslappnad i käkarna.

Just nu är Viktor iväg på olika ärenden, Viggo sover och jag ska strax ta reda på tvätten. Om jag bara visste att Viggo sover en längre stund så skulle jag ta en varm dusch (mina ömma och spända muskler behöver det!) men det känns riskabelt att chansa. Jag vill ju inte behöva stressa och bli ännu mer spänd i nacken. Nepp, jag får helt enkelt duscha ikväll. Kanske kan jag tigga åt mig massage också? :)


Jag älskar den här bilden! Mitt lilla troll. Snart är det slut på tandlösa smile.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Sv: Ja visst är det så! Jag bor ca 2 minuter från Dollar så jag är där rätt ofta. I största allmänhet har dom en hel del onödigt skit men ibland kan man hitta vissa guldkorn :)

2011-11-14 @ 17:16:44
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0