Sjukhuset.

Väckarklockan ringde 06.30 imorse. Gäsp, jag är verkligen ingen morgon människa! Speciellt inte efter fem timmars störd sömn. Viggo vaknade två gånger och var hungrig, en gång i natt (kommer faktiskt inte ihåg vilken tid) och sen igen klockan sex.

Just nu sitter jag i väntrummet på Nuklearmedicin mottagningen. Jag ska göra någon form av magundersökning med en kapsel innehållande radioaktivt läkemedel. Tre timmar efter att jag svalt kapseln ska jag tillbaka till mottagningen igen och då ska läkaren kolla med kamera hur mycket av läkemedlet kroppen tagit upp.

Jag har varit fastande i över tolv timmar. Det är mest jobbigt psykiskt att fasta, tycker jag. Vetskapen om att man inte får äta är skit jobbig! Just dessa gånger är jag alltid överdrivet hungrig och jag tänker bara på mat...


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag var sminkmodell för en person som utbildade sig till makeupartist här i Stockholm, så i det sammanhanget fotades jag :)



Hoppas verkligen det går bra med undersökningen!

2011-11-25 @ 09:07:48
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: siri

Uscha Caroline, hoppas allt gick bra och att du mår bra! Tänker på dig

kram

2011-11-25 @ 21:19:41
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Usch låter inte bra! Vad var det för del med din mage? Kram

2011-11-28 @ 12:02:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0