Torsdag.

Möblerna är väldigt uppskattade av Viggo! Han leker mer än gärna i sin lilla hörna. Nu är det förresten en ny favoritleksak som gäller för den lille herren, en apa med en bebisapa hängandes i armen. Liknar mig och Viggo faktiskt.

Dagen har än så länge, som vanligt, varit ganska lugn och inte alltför händelserik. Tanken var att åka till öppnis men det verkar prompt omöjligt för Viggo är alltid trött när det är dags att åka. Istället så har vi varit ute på en långpromenad och när Viggo somnat i vagnen så knatade vi hemåt och jag poade lite på gården under tiden Viggo sov.

Jag funderar på att åka till Ikea om en stund. Har en del andra ärenden att uträtta också i närliggande butiker så det vore lämpligt om vi kom iväg. Vi får väl se hur det blir med den saken...



Haha, jag vart så full i skratt när jag tog av Viggo mössan - snygg frilla!

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Godmorgon! :D

2011-11-25 @ 07:07:51
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0