Förkyld unge.

Äntligen börjar denna dag lida mot sitt slut! Ja den här dagen har varit jobbig, både för mig och Viggo. Viggo är så förkyld och febrig, vilket innebär en gnällig unge. Hela dagen har jag burit omkring på honom, torkat snor och även "fightas". Han tillåter mig inte att klä på och av honom, inte heller att byta blöja eller torka snor. Att försöka använda nässugen eller spraya med saltvatten i näsan på egen hand är bara att glömma!

Lilleman somnade för en timme sen. Tänker han sova för natten måntro? Jag har huvudvärk och är tömd på energi. Jag ska strax bädda ner mig på soffan och titta på Idol. Hoppas att lilleman kan sova bra ikväll och inatt. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Att stapla torn och sjunga och dansa till Arvingarna var uppskattat... i fem minuter ungefär. Men hellre en glad unge i fem minuter än inga minutrar alls :)

Kommentarer
Postat av: frida

Stackarn då =/

Noel har fått tillbaka sin förbaskade förkylning oxå.. den va borta i 2 veckor å nu är den tillbaka.

Näsan börja rinna som bara den igår å idag när ja lämna han hos sin pappa va den lilla näsan jätte täpp.. inte kul!!

Hoppas ni får en bra helg iaf :)

2011-11-11 @ 21:53:42
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: michaela med tiger

hoppas han kryar på sig snabbt! det är jobbigt både för förälder och barn när dom små är krassliga! gnäll, gnäll, gnäll..;)

2011-11-12 @ 11:05:10
URL: http://minahjartanochjag.weblogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Stackarn! Alla dessa jävla förkylningar under hösten, man blir ju tokig!

2011-11-13 @ 06:52:18
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0