Viggo = ett plåster.

Bloggen har jag inte haft en tanke på under dagen. Viggo har varit som fastklistrad på mig. Min stackars nacke strejkar! De få minutrar han inte fått klänga på mig har han gråtit hysteriskt och gett mig blickar som säger "mamma, jag dör om du lämnar mig ensam, om så bara för en sekund. Dumma mamma! Stackars mig!".

Viggo sover för natten och jag ska strax stryka gardiner och sen fortsätta måla. Jag ska visa er sen vad det är jag pysslar med. Jag är inne i en period då jag tycker att det är jätte roligt att måla, pyssla och dona - det är terapi för mig. Dessvärre så har jag ont om tid och ork, men jag gör så mycket jag hinner och orkar med.



Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Gud vilken söt header!! Baby fötter är ju så sött! :) Nuu har jag lust att gå och kela med min lille men hur kul är det när man gått och lagt sig. Nä jag får vänta tills imorgon! =)

2011-11-22 @ 23:50:46
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

SÖTNOSEN! Ja in pojk e me som ett plåster ibland.. speciellt när han är trött! Han fyller 1 år idag och jag fattar inte hur det kan ha gått så fort <3

2011-11-23 @ 14:40:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: omar

vad snyggg du är

2011-12-22 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0