Vilodag.

Så gott som hela veckan har vi haft någonting för oss. Jätte roligt verkligen! Igår va jag, Viggo och Sandra till Babyproffsen och testkörde min drömvagn ännu en gång (jag vart inte mindre förälskad, tvärtom). Vi hann även med en runda på Ikea. Lite smått och gott fick följa med hem.

Idag ska vi ha en vilodag. Jag är inte helt kry, är snorig och tung i skallen. Efter lunch ska vi i alla fall gå ut på en promenad. Det gäller att ta vara på dagsljuset!


Viggo fick testa sina nya vantar igår och han vart väldigt fundersam. "Vad tusan är det här för påhitt?! Hmm, dom är ju goda att tugga på i alla fall!"

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Sötaste killen!

Vad är det för vagn du har gått o kärat ner dig i? :)

2011-11-10 @ 12:39:38
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men lilla sötisen då! Urgullig med vantarna!



Kram

2011-11-11 @ 07:21:00
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0