Fredag.

Hej på er!
Idag har Viggo och jag en riktigt lugn hemma dag. Viggo sover mest hela tiden och dom korta stunder han är vaken verkar han trött. Jag poar omkring och tycker att jag får inte någonting vettigt gjort. Orkar inte dra igång några större projekt idag men såna har jag ju en hel drös med som jag verkligen borde ta tag i! Sysslolös är man aldrig...

Jag har inte så mycket mer att skriva om faktiskt. Det blev ett rätt så ointressant inlägg. Meeen... jag har tidsinställt ett inlägg med ett litet tips. Uppskattas såna inlägg? Hur som helst, det dyker upp senare ikväll. Solong!



Och för att liva upp denna fredag så bjuder jag på en repris - crazy pictures of moi!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Hihi goa bilder! Alltid kul när man visar att man har lite humör ;)

2011-10-28 @ 21:07:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0