Go´ kväll!

Tittar in här för att tala om att dagens läkarbesök gick bra. Lika bra att uppdatera med info så att ingen blir orolig :) Min nya doktor verkar bra och engagerad, det kan jag ju inte påstå att min förra doktor var. Dagens besök gjorde mig dock inte nå klokare - utredningen fortsätter.

Imorgon är det Viggos tur att besöka doktorn. Vi ska på ett obligatoriskt uppföljnings besök angående Viggos misstänkta mjölkallergi. Nu verkar ju det inte vara någon mjölkallergi, lilleman äter mat med mjölkprodukter och visar inga tecken på allergi. Skönt! Men som sagt, det är ett obligatoriskt besök så måste åka dit ändå. Jag ska passa på att fråga om Viggos prickar som vägrar försvinna (smörjer vi två gånger dagligen med kortisonsalva har vi prickarna under kontroll men slutar vi smörja så blossar de upp direkt).

Oooh så mycket svammel det vart idag igen! Nu ska jag sluta svamla och istället kolla på nya avsnittet av 2½ män. Solong!


Ett inlägg utan en bild känns tråkigt. Bjuder på en "gammal" bild på min fina skatt.

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My | Gratis namntavlor!

Skönt att din nya doktor verkar bättre. Hoppas ni kommer fram till en lösning på dina problem snart.



Och lycka till med Viggos besök imorgon :)

Kram

2011-10-11 @ 07:56:02
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

sötviggosen! hoppas det ska gå bra hos farbror doktor!



KRAM

2011-10-11 @ 09:34:07
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0