Jobbig natt.

Fy vilken jobbig skit natt jag har haft! Jag har varit törstig hela natten, vridit och vänt på mig till förbannelse för att lyckas ligga bekvämt men icke. Jag har knappt sovit en blund. När jag väl slumrat in har jag haft mardrömmar...

Idag är jag väldigt trött och fryssen. Förhoppningsvis piggnar jag till snart. Viggo och jag har nyss ätit en rejäl frukost - kokta ägg, apelsinjuice och havregrynsgröt. Viggo älskade gröten! Gröten för barn ratar han, alla smaker. Det är alltså vanlig havregrynsgröt som gäller.

Nog svamlat, dags att rycka upp sig. Ha en bra dag! Solong!


Kommentarer
Postat av: Gülperi, Emirs mamma

Jag har haft en likadan natt!!! Uschhh jag har knappt sovit någonting, vände och vred mig hela natten och sen när jag väl somnade då vaknade Emir och började böka.



Hoppas dagen blir bättre än natten för oss båda. Och förresten vi måste ta och ses någon gång. :D

Ha det bäst.

Kram Gülperi och Emir

2011-10-21 @ 11:18:29
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Postat av: frida

Haha ja gissa om ja blev glad present knallen öppna här i borås igen ;)

Ja kollade faktiskt ifall dom små husen fanns kvar idag när vi va i stan, men dom va tyvärr slut redan, fanns bara dom lite större, 60 kr kosta dom :)



Jobbigt när man inte kan sova på nätterna å bara ligger å vrider å vänder på sej :S

Gott me havregryndsgröt :p Måste nog testa å se ifall Noel gillar de oxå :D



2011-10-21 @ 17:15:33
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: frida

Haha ibland är borås ganska så bra ;)



Ja jag tokgillar den mössan.. dock gillar inte noel den lika mkt alla gånger.. eller a han har börjat ogilla allt som ska på huvet, helst ska man dra av de å slänga de på marken ;)



Ha en trevlig kväll ni me :)

2011-10-21 @ 17:42:37
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0