Ny dag, nya tag!

Tack för alla fina kommentarer till mitt föregående inlägg!

I morse när vi vaknade så kände jag inte alls för att bara vara hemma. Även om jag vet att vet att öppna förskolan på förmiddagen krockar med Viggos sovtider så åkte vi dit i alla fall. Vad har jag att förlora egentligen tänkte jag- blir han för trött och gnällig så får man väl helt enkelt åka hem.

Vi var där i två timmar och det gick faktiskt bra. Visst vart Viggo trött och klängig men idag hade jag orken att stå ut med det. Och det var som jag tidigare misstänkt, Viggo trivs bättre bland äldre barn och sångstunden var uppskattad!

Vi kom nyss hem och lilleman somnade utan problem. Jag ska passa på att äta någonting i lugn och ro, har inte ätit någonting alls idag. Jag är verkligen jätte dålig på att äta på dagarna. Oftast äter jag min första måltid på sena eftermiddagen/ tidiga kvällen när Viktor kommer hem. Skärpning!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad skönt att det gick bra idag! Jag skulle bli lite galen om jag inte kunde komma iväg då och då. Jag blir en bättre mamma av att se lite annat än samma gamla väggar här hemma, hihi.



Ha en fin kväll!

2011-10-25 @ 16:49:21
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0