Onsdag.

Idag har vi haft en lite smått kaotisk dag. Viggo har knappt sovit under dagen men var sååå trött! Det tog mig en timme att få honom att somna och han sov bara 30 minuter... Jag har alltså haft en väldigt gnällig bebis idag.

Framåt eftermiddagen var jag så öm i öronen och utmattad att jag inte visste vad jag skulle ta mig till! Som tur var, så lägligt, så skulle jag till frissan på eftermiddagen. Det vart min räddning! Oj så skönt det var att komma hemifrån en stund och bara tänka på sig själv! Efter frissan tog jag en snabb shoppingrunda - köpte bland annat en jacka från Bik Bok.

När jag kom hem igen så var jag fylld med ny energi och ork. Nu är dock den orken slut och jag funderar på att lägga mig. Vika tvätt eller sova?

Innan läggdags så ska jag mumsa i mig minst tre stycken satsumas! Beroende? Ja!

Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

Varje gång jag ser den där bilden blir jag sur. AVundsjuk att de tydligen är mogna och goda i Uppis men här är de typ gröna och smakar skit -.-

2011-10-06 @ 08:06:55
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0