Skit söndag.

När jag vaknade imorse så var jag illamående, ruggigt trött och deppig. Det höll i sig hela förmiddagen. Efter en dusch så kände jag mig piggare och fräschare - det goda humöret återvände och vi bestämde oss för att åka på marknad. Jag vart sprudlande glad och fick massor med energi! Jag bestämde mig för att laga god mat och senare ikväll storstäda.

Vi hann aldrig åka iväg på marknad, vi hann bara tänka tanken. Viktor fick ett migrän anfall, som en blixt från en klar himmel slog det till. Mina två V:n har sovit i två timmar och sover än. Själv så tappade jag all energi och hamnade i deppträsket igen. Jag orkar inte kämpa emot, det får helt enkelt bli en skit söndag idag.

Orkar inte laga mat så det blir pizza till middag, gött! Oftast när jag är på dåligt humör så brukar jag städa, det är terapi för mig, men idag är jag bara så less och orkeslös! Förhoppningsvis blir jag piggare och gladare mot kvällningen (det brukar jag alltid bli) och då ska jag storstäda! Om inte annat så ligger väl smutsen kvar till en annan dag...

 


Det här är vad jag skulle behöva just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0