Tidig morgon.

Är det inte konstigt? På vardagarna sover Viggo till 8 - 9 men på helgerna vaknar han oftast runt 7. Gäääsp, det känns lite väl tidigt för mig!

Och apropå sömn, den lille rackarn har ändrat sina dagliga sömnrutiner. Tidigare sov han 2 - 3 timmar på förmiddagen och 1 - 2 timmar på eftermiddagen. Senaste veckan har han sovit en halv timme på förmiddagen och max tjugo minuter på eftermiddagen. Dessa ändringar vore okej om han var pigg och utvilad men det är han ju inte, han är ju jätte trött men det är omöjligt att få honom att sova fler/längre stunder.

Nåja, nog svamlat om det. Nu ska vi äta frukost. Solong!

Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

Det är för den lilla rackaren vet att jag jobbar på helgerna och att han tycker att ni ska sympati-kliva upp med mig ^^

2011-10-08 @ 08:46:20
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sådär har Edvin också varit de senaste veckorna.. Lagom jobbigt :P

2011-10-10 @ 12:07:46
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0