Torsdag.

Inatt har en av oss i familjen sovit på soffan. Det var inte jag och inte heller Viggo. Då kan ni ju lista ut att det var Viktor. Nej, vi har inte bråkat. Han la sig där på eget initiativ, han har nämligen blivit förkyld och ville minimera smittrisken.

Jag sover alltid dåligt dom nätter jag får sova ensam. Det tycks inte hjälpa att Viktor sov i rummet bredvid. När Viggo vaknade imorse stod ögonen i kors på mig. Jag var såå trött! Och det är jag fortfarande - trött och fryssen, känner mig risig.

Det blir inget besök på öppnis idag som planerat. Vi stannar hemma och myser istället. Såna här dagar önskar jag att Viggo vore några år äldre så att man kunde bädda ner sig i soffan och titta på en film tillsammans. Den tiden kommer väl fortare än man anar och då längtar man förmodligen tillbaka till tiden som är nu. Carpe diem!

Naturbilder från en av våra promenader igår.

Kommentarer
Postat av: Elin

Super fina bilder! Coolt när man lyfter fram nått me färg.



Var inte öppnis stängd idag??...

2011-10-27 @ 11:31:15
URL: http://doncellita.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Fina bilder! :)

2011-10-27 @ 17:43:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0