8 månader.

God kväll!
Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Dagen började med sjukhusbesöket för mig och efter det strosade vi omkring på stan en stund. Viggo tröttnade ganska snabbt så då åkte vi hem. Väl hemma somnade Viggo och sov i 3,5 timmar! Han har sovit sig igenom den här dagen och dom få timmar han varit vaken va det mestadels kinkigt.

Idag blir Viggo förresten 8 månader! Älskade unge, tiden går så fort! Jag brukar ju knäppa kort på fårskinnspläden varje månadsdag och publicera för er här i bloggen men 8 månaders korten kommer imorgon istället. Vi knäppte några kort precis innan läggdags men det vart inget lyckat resultat - Viggo var kinkig, ljuset för dåligt och de flesta bilderna blev suddiga. Men som sagt, imorgon ska jag knäppa nya kort som jag efterpublicerar.

Nu är jag totalt tömd på energi och ska bädda ner mig i soffan. Ha en mysig kväll!


Min trötta "lilla bebis". De senaste dagarna har han sovit 2 - 3 timmar i sträck på eftermiddagen. Är det typiskt för den här åldern eller är det något annat som spökar måntro?

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Grattis till Viggo! Ja, tiden går minsann fort!

2011-09-15 @ 23:38:19
Postat av: frida

Grattis till lille Viggo ! :)

2011-09-16 @ 01:35:55
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Maria mamma till Tilde och minnah

Grattis till viggo :)



sv. ja de är jätte svårt med jackor tycker jag.och som du säger hitta man oftast en snyggare nå vecka senare eller en till bättre pris.

2011-09-16 @ 10:44:35
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

ÅH vad söt man kan vara!

Grattis en dag för sent, lille Viggo!

2011-09-16 @ 11:26:21
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0