Akut tid.

Idag blir det tyvärr inget besök på öppna förskolan för mig och Viggo. Jag ska nämligen iväg på ett akut läkarbesök på Akademiska sjukhuset.

Jag går ju under utredning med magen, misstänkt Crohns sjukdom, och har sen en vecka tillbaka haft stora besvär med magen. Igår ringde jag till avdelningen där jag går under utredning och läkaren vill göra en undersökning redan idag. Usch och fy, det är ingen trevlig upplevelse men det måste ju göras för att jag någongång ska få bukt på besvären.

Så tyvärr alla gulliga mammor och bebbar, vi ses inte idag men vi kommer förhoppningsvis nästa vecka. Hoppas att ni, och alla andra såklart, får en bra dag! Solong!


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

åh det lät inge roligt alls. Hoppas att det löser sig, på ett eller annat sätt.

2011-09-16 @ 11:25:47
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0