D-vitamin.

Här har det varit dött i ett par dagar. Jag har inte haft ork eller tid till att sitta vid datorn. Men jag har faktiskt mms bloggat två inlägg men dom har inte publicerats, konstigt...

Dagarna flyter på som vanligt. Jag har inget nytt att dela med mig av mer än att jag börjat äta extra tillskott av D-vitamin. Det sägs ju att man ska bli piggare av det så jag ger det ett försök, vem vill inte bli piggare liksom? Någon som har testat?

I eftermiddag ska vi på babysim och om jag inte missminner mig så är det avslutning för den här terminen. Vi har dock valt att inte fortsätta babysimma, det blir ingen ny termin för oss. Vi har gått två terminer och det räcker, vi kan vattensäkerhet nu och tänker istället gå på badhuset och plaska. Anledningen till att vi inte tänker fortsätta är att det för det första kostar mycket pengar och för det andra så känns det så stelt och uppstyrt - vi gör samma saker varje lektion. Viggo verkar heller inte uppskatta lektionerna lika mycket som förut. Hädanefter blir det familjemys på Fyrishov!



Jag och Viggo babysimmar, vårterminen 2011. Viggo var knappt 4 månader och mamman hade en del extra kilon, haha!


Kommentarer
Postat av: Gülperi

Gud va söt lille Viggo är!! Hoppas du blir piggare av D-vitaminerna. Funkar det så får väl ja med testa. Uschhh känns som man är trött hela tiden.



Hoppas ni kommer på Öppna förskolan imorgon för det ska jag och Emir.



Krammmmmmmm :D

2011-09-28 @ 12:45:04
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Postat av: Anonym

D-vitamin är bra tillskott att ta extra utav nu när solen inte är så låg.. Under vinterhalvåret får vi nästan ingen d-vitamin alls av solen .. D-vitamin finns även naturligt i sill, makrill, lax, ål m.m

2011-09-28 @ 17:05:52
URL: http://yossie.webblogg.se/
Postat av: Siri

extrakilon...hörru - du e skitsnygg!

D-vitamin låter intressant, så trött som jag e!

kram

2011-09-28 @ 18:11:01
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Men åååh vad fina ni var :) Han var så himla söt och du var också supersnygg ;)



Vad smart med banan och blåbärspannkakor! Det måste absolut testas!

2011-10-01 @ 08:13:59
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0