Deep talk.

Eftermiddagen och kvällen vart trots allt väldigt bra, Sandra kom på besök och livade upp stämningen. Viggo var blyg till en början men det släppte ganska snabbt. Sandra är otroligt duktig med barn och det är så roligt att se hennes engagemang ♥

Vi mumsade i oss fruktsallad med chokladpudding och grädde samt en skål med popcorn. När lill V somnat halkade jag och Sandra in på deep talk i flera timmar. Oj så välbeövligt och givande det var för min del! Jag behövde verkligen ventilera tankar och känslor med en vettig person som både kan lyssna och komma med goda råd. Tack Sandra!

Nu är jag slut som artist för idag, jag har sjungit på sista versen och ska strax krypa ner i sängen. Natti natti!


Sandra och mini Viggo, bara några fjuttiga dagar "gammal".

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fint det högra kortet är, vilken liten plutt <3

2011-09-18 @ 14:54:18
Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Åh va skönt att han nån att prata sånt med i bland:) man behöver såna kompisar som man kan prata allt med

2011-10-01 @ 01:20:09
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0