Idol.

Hej på er!
Jag har "glömt bort" bloggen under helgen, eller jag har rättare sagt inte haft tid till att blogga.

Fredagen ägnade vi till att röja och rensa, besöka återvinningen och på kvällen drack vi drinkar med goda vänner och hamnade slutligen på krogen. Dagen efter fick jag och Viktor en påminnelse om hur det är att vara bakis, usch! På eftermiddagen när vi piggnat till åkte vi upp till Storvik för att hämta hem våran efterlängtade Viggo. Dagarna med mormor hade gått precis som förväntat - kanon bra!

Helgen avslutas med säsongstarten av Idol. Jag är väl inget stort fan av Idol men det är roligt att titta på auditions, man kan få sig ett gott skratt! Dessutom är det intressant nu när juryn har några nya medlemmar och skönt att drygot Jihde inte längre är programledare!

Nej nu är det dags att hoppa i pyjamasen och hugga in på grönsaker och vitlöksdipp. Solong!



Bjuder på en bild på Viggo när han var bara några ynka veckor gammal.
Bilden ser så mysig ut ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0