Lördag kväll.

Idag har vi haft besök av Viggos farfar och bonusfarmor. Det var ett tag sen vi träffade dem och med tanke på att Viggo blev blyg för Sandra igår så förväntade jag mig att han skulle bli det även idag. Lite blyg var han men inte nå märkvärdigt. Viktor och jag fick försenade födelsedagspresenter - ett varsit presentkort på Sisters/Brothers. Nästa vecka ska jag ta mig en titt i butiken och jag håller tummarna att det finns en passande höstjacka för det är jag verkligen i behov av!

Viggo har för övrigt varit en liten solstråle idag. Och jag har äntligen fotat 8 månader bilderna, närmare bestämt 800 stycken! Haha, det vore då fasen om jag inte skulle få en endaste bra bild?! Det tog mig nästan två timmar att sålla ut alla dåliga bilder, lägga alla bra bilder i mappen för just 8 månaders kort och föra över dem till den externa hårddisken. Inlägget med 8 månaders bilderna hittar ni här.

Nu är mina ögon fyrkantiga efter alla timmar framför datorn. Dags att stänga av dumburken för idag och förflytta mig till soffan och nästa dumburk. Är extremt godis sugen så jag ska nog ta mig en tur till Ica först. Ha en trevlig kväll!


Idag var det minsann inte lätt att fota lill V! Han är inte stilla en endaste sekund! Ser ni förresten hur dassig färgen på mitt hår har blivit redan? Suck...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara skicka en liten lördagskram:)

2011-09-17 @ 22:06:19
Postat av: Siri

det är jag som trycker hejvilt och skickar iväg ofärdiga kommentarer...

Ville också säga tack för inspo - bilden du tog av ViggoGos i arkan på 7-månaders härmade jag med Lorens på hans åttamånadersdag:)

KRAM

2011-09-17 @ 22:09:06
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/
Postat av: Siri

Måste berätta - jag hittade våra arkastolar på den lokala loppisbutiken och köpte två i ek för 125kr styck och en i vitt för 150kr. Helt helt sjukt! När jag betalade för dem var det flera (galna) antikhandlare som försökte stoppa mitt köp för att själva lägga vantarna på stolarna. Det blev typ skrik och uppror i butiken och den stackars tanten i kassan blev livrädd och hämtade fler tanter. Jag och min mamma som var med som bärhjälp tog stolarna och sprang. Betalade 500 och struntade i växeln, men värt det:) Detta hände för ca fem år sedan men jag minns det som idag.

Har även fyndad detta skåp av samma formgivare för en tusenlapp på loppis!

http://www.bukowskismarket.com/items/246107-skap-bangkok-troligen-yngve-ekstrom-ab-westbergs-mobler-i-tranas-1950-tal

Nu blev det kanske skrytkommentaren nr1 men det var inte meningen - bara så nöjd med mina fynd.

krami krami:)

2011-09-17 @ 22:55:32
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Har ni tråkigt och vill ses någon dag så hör av dig. Adele är väldigt vild så vi gillar att komma hemifrån.

Hoppas allt är bra!

Kram Sofie

2011-09-18 @ 00:02:31
Postat av: Alina

Hej! Roligt att du hittat mig =) Du kan gärna mejla mig på [email protected] lätt att man missar kommentarer, så det är enklare att hålla sig till mialen =) Där mejlar du iaf in det du vill beställa så återkommer jag med betalinfo mm. Den dregglisen kostar 49:- (med stjärna) och 39:- (utan stjärna)



MVH ALina

2011-09-18 @ 00:57:25
URL: http://popcornandpeanut.blogg.se/
Postat av: T

De är sällan man ser dig på bild i bloggen. Måste bara fråga, har du anorexi? :O

2011-09-18 @ 09:55:47
Postat av: Caroline svarar

SVAR TILL T:



Nej jag har inte anorexia. Vad får dig att tro det?

2011-09-18 @ 21:06:24
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad fina ni är! :)

2011-09-19 @ 14:48:16
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0