Polarn O. Pyret

Igår köpte vi mössor, tossor och ett par mockasiner till Viggo. Vi kan väl kalla det för 8 månaders present? Alltihopa köptes på Polarn O. Pyret.

Visst, POP är dyrare än till exempel H&M och Lindex men man får faktiskt vad man betalar för, oftast! Jag lägger hellre till en slant och får kvalitét än att snåla och inte vara nöjd med det jag köpt. Dessutom tycker jag att POP´s kläder är otroligt fina, de tilltalar min smak.

När Viggo var riktigt liten så sa jag att jag inte tänkte handla på POP förens det var dags för Viggo att verkligen slita på kläderna. Men nu har jag alltså ändrat uppfattning. Till exempel så köpte jag mockasiner från H&M för några veckor sedan - dessa sparkar Viggo av sig på några sekunder medans POP´s mockasiner verkligen sitter kvar på foten.

Hur ställer ni er i den här frågan? Delar ni mina åsikter eller tycker ni helt annorlunda?

Pssst! Visste ni förresten att man på POP´s hemsida kan köpa och sälja begagnade Polarn O. Pyret-kläder?



Viggo fick en ny höst mössa, vinter mössa, höst tossor, vinter tossor och ett par mockasiner. Värt varenda krona!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Söta bilder och fina kläder.

POP har jättemycket fina kläder , men alldels för dyrt för mig just nu, dock har jag ett par POP jeans till My, 20 kr på tradera ;) Det passar mer min plånbok.

2011-09-16 @ 11:28:59
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vilka fina kläder :) Vad rekommenderar du att man bör ha för vintermössa, en i fleece som går ner över öronen, räcker det när det är som kallast?

Jag bloggar ju med WP och det kan jag rekommendera.. mycket bättre än blogg.se när man lär sig allt :)

2011-09-16 @ 15:41:48
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: frida

Hihi vilken liten mys pojke :)



Jag kör på blandad, både märke och även hm, kappahl å lindex å sånt:)

Jag tror inte alltid de e priset som avgör kvalitén.

Har dock aldrig provat Hm mockasiner, Noel har 3 st ifrån novali och dom sitter precis som ett par billiga som han har ifrån lindex :)

Om man kollar på overall testet för 2011 så ligger kappahls overall på 3;dje plats :)

Så jag tror det är väldigt olika beroende på vad de man ska köpa :)

Köper ja märke försöker ja köpa de på typ tradera å sånt där man kan få tag på nästan nya saker ju :) Tycker pop å dom har lite väl dyra priser i butikerna...



Men vintertossorna va otroligt söta ;D



2011-09-16 @ 20:56:22
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Annika Larsson

Lägger till dej på köp o sälj pop på fb :)

2012-03-19 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0